Revalidatie

Algemeen

Approval is een modulair opgebouwd softwareproduct dat ontwikkeld is
geworden om de administratie van uw centrum te automatiseren. Het betreft
een 32-bits Windows toepassing.

Approval gedraagt zich als een Microsoft Office toepassing en heeft
de look en de bediening ervan. Approval is zowel met de muis als met
het toetsenbord te besturen. Vanwege de overzichtelijke user-interface
is men als gebruiker binnen de kortste keren operationeel. Approval beheert
uw gegevens in een relationele database. Approval is beschikbaar zowel
voor stand-alone systemen als voor netwerksystemen. Er kan een gedetailleerde
beveiliging ingesteld worden.

Prijzen exclusief 21% BTW in euro

Er zijn twee prijssystemen voor het softwareproduct.

  • Systeem 1: een jaarlijkse vergoeding all-in, die alles omvat: het gebruik en het onderhoud van het product.
  • Systeem 2: een eenmalige vergoeding voor het gebruik van het product en een jaarlijkse vergoeding voor het onderhoud van het product van 15 % van de totale prijs van de geïnstalleerde software.
SYSTEEM 1
ALL-IN
jaarlijks
SYSTEEM 2
eenmalig +
jaarlijks 15 %
basismodule
652,88
3057,13
module archief (*)
108,82
518,16
module eigen database (*)
67,36
310,89
module relatie (*)
67,36
310,89
module profielen (*)
88,09
414,53
module ICD-10 / ICF (*)
88,09
414,53
module beleidsinfo (*)
88,09
414,53
module RIZIV / VAPH (*)
67,36
310,89
module vervoer (*)
67,36
310,89
module goederen / diensten (*)
46,63
207,26
module betalingen (*)
67,36
310,89
module inschakelingen (*)
88,09
414,53
module link boekhouding (*)
51,82
259,08
per bijkomende gebruiker (*)
36,28
155,45

(*): optioneel

In deze prijs zijn begrepen: de installatie van de software en één
dag opleiding.
Prijzen worden jaarlijks geïndexeerd.

Het onderhoud van het softwareproduct bevat:

  • updates van het softwareproduct omwille van wettelijke wijzigingen en nieuwe functionaliteiten;
  • telefonische assistentie omtrent het gebruik van het softwareproduct.

De prijzen per jaar zijn te betalen bij ingang van ieder gebruiksjaar.

Voorzieningen

  • menubalken, werkbalken, snelmenu’s en sneltoetsen
  • gegevens van het eigen centrum
  • kalender, rekenmachine en telefoonkiezer
  • overzichtsweergave mogelijk met bijhorende opmaakmogelijkheden
  • uitgebreide zoek-, filter- en sorteermogelijkheden
  • alle Belgische postcodes en plaatsen
  • afdrukvoorbeelden op het scherm
  • eventueel aanpasbaar aan uw specifieke vereisten
  • archivering van gegevens
  • ruime exporteermogelijkheden van gegevens
  • opties aanwezig om de globale werking van het pakket te personaliseren

Schakelbord

Approval bevat een schakelbord van waarop alle onderdelen vlot te bereiken
zijn.

Eigen Database Revalidanten Medewerkers Contactpersonen Telefoon- en faxlijst Archief Eigen Database Beleidsinformatie Vervoer Betalingen RIZIV/Vlaams Fonds Goederen/diensten Inschakelingen Verstrekkingen Agenda Medewerkers Collectieve agenda Tegoeden Mutualiteiten Scholen Werkgevers Documenten Beslissingen Agenda Revalidanten Vrije tijden Zittingen Artsen CLB Andere verwijzers

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* = verplicht veld