Facturatie en voorraadbeheer


Solution is een modulair opgebouwd softwareproduct dat ontwikkeld is geworden om de administratie van uw bedrijf te automatiseren. Het betreft een 32-bits Windows toepassing.
Solution gedraagt zich als een Microsoft Office toepassing en heeft de look en de bediening ervan. Solution is zowel met de muis als met het toetsenbord te besturen. Vanwege de overzichtelijke user-interface is men als gebruiker binnen de kortste keren operationeel. Solution beheert uw gegevens in een relationele database. Solution is beschikbaar zowel voor stand-alone systemen als voor netwerksystemen. Er kan een gedetailleerde beveiliging ingesteld worden.

Prijzen exclusief 21% BTW in euro

  • De jaarlijkse vergoeding all-in, die alles omvat: het gebruik en het onderhoud van het product.
ALL-IN
jaarlijks
basismodule
191,72
module verkoop (*)
160,63
module aankoop (*)
160,63
module voorraad (*)
98,45
module relatie (*)
62,18
module betalingen (*)
62,18
module calculaties (*)
77,72
module eigen database (*)
77,72
module link boekhouding (*)
62,18
per bijkomende gebruiker (*)
36,28

(*): optioneel

In deze prijs zijn begrepen: de installatie van de software en één halve dag opleiding.
Prijzen worden jaarlijks geïndexeerd.

Het onderhoud van het softwareproduct bevat:

  • updates van het softwareproduct omwille van wettelijke wijzigingen en nieuwe functionaliteiten,
  • telefonische assistentie omtrent het gebruik van het softwareproduct.

Voorzieningen

  • menubalken, werkbalken, snelmenu’s en sneltoetsen
  • gegevens van het eigen bedrijf
  • kalender, rekenmachine en telefoonkiezer
  • overzichtsweergave mogelijk met bijhorende opmaakmogelijkheden
  • uitgebreide zoek-, filter- en sorteermogelijkheden
  • alle Belgische postcodes en plaatsen
  • uitgebreid prijszettingsysteem met speciale prijzen , promotieprijzen en hoeveelheidskortingen
  • afdrukvoorbeelden op het scherm
  • aanpasbaar hoofd en voet van uw documenten met uw logo en uw bedrijfsgegevens
  • onbeperkt aantal detaillijnen per document
  • overnamesysteem van documenten
  • eventueel aanpasbaar aan uw specifieke vereisten
  • archivering van gegevens
  • ruime exporteermogelijkheden van gegevens
  • opties aanwezig om de globale werking van het pakket te personaliseren

Schakelbord

Solution bevat een schakelbord van waarop alle onderdelen vlot te bereiken zijn.
Klik op een knop om meer informatie te krijgen.

Klanten Facturen Offertes Artikelen Creditnota's Orderbevestegingen Leveringsnota's Aanmaken facturen Leveranciers Offerteaanvragen Aankooporders Ontvangstnota's Contactpersonen Telefoon- en faxlijst Link boekhouding Betalingen Inventaris Historiek

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* = verplicht veld